Pamätajte prosím, že tovar, ktorý vraciate, musí byť kompletný (vrátane celého príslušenstvá a všetkých priložených dokumentov) a pokiaľ možno v pôvodnom obale.

Pre hladký priebeh vrátenia tovaru je nevyhnutné zaistiť, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri preprave. Pri balení tovaru sa preto riaďte nasledujúcimi pokynmi a zásadami.

Tovar zabaľte rovnakým spôsobom, v akom ste ho obdržali, a to i v prípade, že nemôžete použiť pôvodní obal a výplňový materiál.

Bude se vám hodit:

  • pevné kartónové obaly vhodnej veľkosti
  • bublinková fólia
  • stretch fólia
  • ochranné kartónové hrany a rohy
  • kartónové preložky
  • výplňový materiál
  • kvalitná lepiaca páska
  • nožnice

Škatuľu prelepte kvalitnou lepiacou páskou

Vhodný obalový a výplňový materiál

Škatuľa

  • použitá škatuľa musí byť dostatočne pevná a natoľko priestranná, aby sa do nej vošiel tovar spolu s výplňou
  • po uzatvorení škatule nesmie byť žiadna jej časť prepadnutá ani vypuklá, spôsob zabalenia musí umožňovať skladanie zásielok na sebe
  • škatuľa musí byť zaistená voči samovoľnému otvoreniu pri manipulácii a behom prepravy, a to i v polohe hore nohami
  • veko zalepte kvalitnou páskou, ktorá sa nerozlepuje
  • ešte pred balením samotného tovaru oblepte zvonku páskou taktiež dno škatule a všetky rohy

Stretch fólia

  • zvolená stretch fólia musí byť dostatočne odolná, pevná a použitá minimálne v 3 vrstvách
  • čím ťažší tovar balíte, tím silnejšiu zvoľte fóliu (alebo tovar viackrát oviňte)
  • pri použití fólie pre čalúnený nábytok sa uistite, že je tovar zabalený celý
  • samotná stretch fólia nie je adekvátnym obalom pre nábytok z dreva, lamina či plastu (ten je nutný zabaliť do bublinkovej fólie a viac vrstvového kartónu po celej časti nábytku)

Stretch fólia musí byť dostatočne odolná a pevná

Výplňový a fixačný materiál

Fixačný materiál zabráni nežiaducemu “cestovaniu” tovaru vo vnútri škatule, výplňový materiál sa postará o tlmenie nárazov a vibrácii behom prepravy.

  • výplňový materiál vložte na dno škatule, do priestoru medzi tovarom a škatuľu a do hornej časti škatule
  • uistite sa, že je tovar ukotvený na mieste a voľne sa nehýbe

Pri balení tovaru dbajte na ochranu najnáchylnejších častí. V prípade nábytku ide o hrany a rohy jednotlivých dosiek, ktoré zabezpečíte pomocou ochranných hrán a rohov z kartónu v kombinácii s bublinkovou alebo fixačnou fóliou. Jednotlivé diely prekladajte papierovými alebo kartónovými preložkami.

Typ tovaru

Každý produkt je potrebné zabaliť s ohľadom na jeho charakter a vlastnosti. U krehkého tovaru je obzvlášť nutné dbať na vhodný výplňový a fixačný materiál a jeho dostatočné množstvo, čalúnený nábytok a matrace musia byť chránený voči ušpineniu a deformácii, u každého nábytku je potrebné zabrániť oderu, poškodeniu hrán, rohov a podobne.

Čalúnený nábytok obaľte fóliou niekoľkokrát celý dokola

Označenie zásielky

Nezabudnite priložiť Oznámenie o odstúpení od zmluvy, kde uvediete číslo objednávky, názov tovaru a ďalšie potrebné náležitosti (môžete si vytlačiť) a kópiu dokladu o kúpe tovaru. Vyplnený formulár dôkladne pripevnite na viditeľné miesto na vonkajšiu stranu zásielky. Zásielku označte číslom objednávky.

Zabalenie tovaru vyfoťte a fotografie si ponechajte do uzatvorenia procesu vrátenia tovaru.

Pre vrátenie plnej čiastky musí byť tovar zaslaný späť predávajúcemu v neporušenom stave, nepoškodený a kompletný (vrátane príslušenstva a všetkých poskytnutých dokumentov). V prípade, že je tovar vrátený predávajúcemu neúplný, poškodený či viditeľne opotrebený, môže predávajúci požadovať po kupujúcom – spotrebiteľovi náhradu vzniknutej škody. Kupujúci – spotrebiteľ je povinný nahradiť najmä náklady súvisiace s uvedeným tovarom do pôvodného stavu a vzniknutú škodu na tovare.

  • Registrácia

Registrácia nového účtu

Máte už účet? Namiesto toho sa prihláste