Je potrebné tovar reklamovať? Poradíme vám, ako na to.

Zásielka dorazila v poškodenej krabici

Balík pred dopravcom rozbaľte a skontrolujte. Ak je všetko v poriadku, môžete zásielku prevziať. Ak je tovar poškodený, spíšte s dopravcom zápis o škode a zásielku nepreberajte. Po spísaní zápisnice nám neodkladne zašlite vyplnený reklamačný formulár na e-mailovú adresu reklamacie@veneti.sk.

Zásielka dorazila nekompletná

Pokiaľ v balíku čokoľvek chýba, dajte nám vedieť prostredníctvom aj reklamačného formulára zaslaného na e-mailovou adresu reklamacie@veneti.sk. Všetko obratom vyriešime a napravíme.

Tovar prišiel poškodený (aj keď bol obal neporušený), má výrobné chyby, alebo ho chcete reklamovať v záručnej dobe

1. Vyplňte formulár pre reklamáciu tovaru

Pred odoslaním formulára na e-mailovú adresu reklamacie@veneti.sk prosím skontrolujte, že ste vyplnili všetky políčka. Obal tovar aj výplne si uschovajte.

2. Budeme vás kontaktovať

V najbližšom možnom termíne vás budeme kontaktovať a dohodneme sa na termíne zvozu poškodeného tovaru.

Reklamáciu vybavíme bez zbytočných prieťahov a to najneskôr do 30 dní.
  • Registrácia

Registrácia nového účtu

Máte už účet? Namiesto toho sa prihláste